Wyszukuj: frazy którekolwiek ze słów
Występuje: w tytule w treści w tytule lub treści

Artykuły (5)

  • Influencerzy mają przestać wprowadzać w błąd swoich obserwatorów

    Influencerzy mają przestać wprowadzać w błąd swoich obserwatorów

    Instagramerki często mają ogromny wpływ na swoich odbiorców, także w przypadku wyboru polecanych przez nie produktów. Niektóre z nich celowo "upiększały" efekty za pomocą odpowiednich filtrów, by obserwatorki chętniej sięgały po dane rzeczy. Ludzie postanowili jednak z tym walczyć. Brytyjski urząd ds. standardów reklamowych ASA…
  • Koniec legendarnego TV Mango. Sprawdź, czy pamiętasz te produkty

    Koniec legendarnego TV Mango. Sprawdź, czy pamiętasz te produkty

    Telezakupy Mango to sprzedażowy klasyk gatunku lat 90. Słynny kanał telezakupowy jeszcze niedawno nadawał 24 godziny na dobę i z powodzeniem mógł służyć jako medium do konsumpcyjnej hipnozy. Przez całych 18 lat uwodziły nas kampanie reklamujące rzeczy cudowne i bezużyteczne w pstrokatej i sensacyjnej estetycznie oprawie wczesnego…
  • Influencerka w magiczny sposób pozbyła się ataków paniki! Wystarczyły pieniądze za reklamę

    Influencerka w magiczny sposób pozbyła się ataków paniki! Wystarczyły pieniądze za reklamę

    Martyna Kaczmarek niejednokrotnie była bohaterką naszych artykułów i to z podobnych przyczyn. Choć początki jej internetowej działalności były słuszne, ponieważ opierały się na samoakceptacji, ciałopozytywności i feminizmie, teraz wszelkie 'dobre chęci' coraz częściej są zależne od tego, kto zapłaci. Tym razem padło na…
  • Influencerzy wreszcie reklamują to, co powinni, czyli g*wno. Mamy pierwszą w Polsce shitinfluencerkę!

    Influencerzy wreszcie reklamują to, co powinni, czyli g*wno. Mamy pierwszą w Polsce shitinfluencerkę!

    Influencerzy reklamują już naprawdę wszystko. To, że 'moralność' spada na dalszy plan, gry w grę wchodzą pieniądze, wiemy już od dawna. Od dawna też idzie za tym brak poczucia dobrego smaku i często sprzedawanie rzeczy, które podciąga się pod oszustwo. Teraz weszli jednak na wyższy poziom, pisząc o... wynikach badania kału.…
  • Influencerzy nie przekonują swoich fanów. Instagramowe wydmuszki marketingowe

    Influencerzy nie przekonują swoich fanów. Instagramowe wydmuszki marketingowe

    Internetowi konsumenci w końcu wypowiedzieli się na temat influencerów. Okazuje się, że idole wcale nie są tak wpływowi, jak mogłoby się wydawać. Internauci wskazują za to inne czynniki, które przekonują ich do robienia zakupów w sieci. Agencja InfluEnter oraz GlobalWebIndex przeprowadziły badania na grupie respondentów z Wielkiej…